A drága alkatrész...
Aki már vett használt autót az tudja, hogy ez mindig zsákbamacska.
A megszokott mondás pedig mindig az, hogy a japán nem romlik el de ha mégis akkor az drága lesz. A lényeg ha nem új autót veszünk mindig a vásárlást követően minél hamarabb cseréljük le a vezérlést. Ha nem tesszük meg akkor az bizony szíjszakadáshoz vezethet, az meg a motor kukázásához. Persze nagy szerviz után vettem meg egyebek -mondják sokan-, de ami biztos az a biztos és manapság már csak az biztos amit a saját szemeddel látsz ( Dynamo :) ).
Amint a keret egyben volt a zsebemben irány az egyik szegedi alkatrész kereskedés. Szíj, két feszítőgörgő ennyi kell. Mindenből vagy gyárit vagy annál jobbat szeretnék. Ha veszünk, vegyünk normálisat inkább mert ha szart veszünk, na az igazi pénz kidobás. Forgalmit odaadom és a srác kérdezi, hogy egyes RAV4. A válasz igen. Azt mondja ritka nagyon. Na gondoltam magamban akkor sok papír lesz, biztos rendelni kell. Az eladó közbe vág ennek a gondolat menetnek, hogy vízpumpát is kell cserélni egyben szokták. Neki minden eladó, de legyen, jó legyen. Elmegy hátra nekem meg kattog az agyam, hogy az akkor biztos lesz vagy harmincöt. A havi költségvetés forog bent mikor visszaér. Mosolyog és annyit mond, hogy jó híre van. Minden féláron mert nagyon ritka az autó és beragadt készletek vannak. 15 ezer kemény bankó lesz a pumpa, a két görgő meg a szíj.Most már csak a Statoil olajak beszerzése lesz hátra.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése